O firmie
O firmie

Zakład Techniki Biurowej został założony w 1989 r. Początek działalności firmy to sprzedaż i serwis kserokopiarek i urządzeń biurowych :  telefaksów, maszyn do pisania  oraz kalkulatorów. Firma BIUROX miała również w swojej ofercie materiały eksploatacyjne do tych urządzeń, a także podstawowe artykuły biurowe i papiernicze.

Z upływem czasu firma poszerzała  asortyment urządzeń biurowych takich jak: niszczarki, laminatory, rzutniki, projektory, liczarki do banknotów i bilonu, bindownice, termobindownice, gilotyny i trymery.

Od 2008 roku jest Autoryzowanym Przedstawicielem firmy :

 


Aktualnie posiadamy szeroką gamę urządzeń biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych, jak również  artykułów biurowych    i papierniczych. Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną z bezpłatnym transportem do klienta . Od 1 października 2003 r.  BIUROX  ma własną, nową siedzibę o dużej powierzchni handlowej  i serwisowej oraz  parking. Jesteśmy gotowi by wspomóc Twoje biuro i sprawić by działało sprawniej niż Twoja konkurencja.  W trudnym czasie kryzysu obniżymy koszty pomagając spokojnie prowadzić biznes .
Skuteczność i sukcesy w działaniu odnosimy dzięki naszym specjalistom , wysoko wykwalifikowanej kadrze posiadającej niezbędną wiedzę i doświadczenie aby móc sprostać stale rosnącym wymaganiom swoich Klientów . Wysoki poziom świadczonych usług nieustannie podnosimy poprzez system kontroli i indywidualnej oceny pracowników naszej firmy.

 

Strona główna | Oferta | O firmie | Kontakt